越剧《九斤姑娘智斗》

01-26 45 反馈
九斤姑娘·智斗
(九唱)才道才道真才道,一些勿错是娑婆貂。
(婆白)省哉,息哉。娑婆貂。侬阿里来个?阿里来个?
(九唱)我格祖父会起早,挑挑担子乡下跑。从日出走到月上梢,同月亮婆婆结相好。送来一根娑婆貂,东藏西藏藏勿牢。上勒镬铲柄上刚刚好,一把镬铲就成宝。镬铲拿来一记甩,一镬清水变镬饭。镬铲拿来一记戳,一镬萝卜会变肉。镬铲拿来一记丢,一碗清水变碗酒。镬铲拿来一记铲,铲出盘甘四样。鱼、虾、蟹、酱、腊鸡、腊白鲞,糟鸡、糟鸭、糟肚肠,黄鳝、泥鳅不算帐,田螺、螺蛳凑两样,萝卜、芋艿、苋菜梗,外加一碗霉千张。镬铲拿来炒一炒,一生一世吃不了。
(婆唱)倒糟倒糟真倒糟,我猢狲骷髅自家套。就算侬根娑婆貂,也勿及我只金丝猫。
(九唱)我把镬铲世上少,徽州朝奉取过宝。铜钿还过六千吊,六千铜钿我勿卖掉。赔侬一只金丝猫,铜钿除去三千吊。侬赔我的娑婆二抽貂,六千吊铜钿勿好少。三千吊铜钿拿来找,万事全体倒罢了;侬三千吊铜钱勿来找,我搭侬到众家祠堂去跑一跑。前邻后舍叫来一大淘,请出家长太公张福高。我要侬在众人面前来跪倒,我再告发侬个女头脑,偷食猫硬说是金丝猫,赶上门来竹杠敲,说得大家心火冒,赶走侬只奇怪刁。侬只好日里沿街把饭计,夜里住宿在破庙。东南西北四处飘,罚侬倒大路,侬格尸首无人料。
(婆唱)勿得了来勿得了,我今朝碰着个大好佬。伊格口才比我好,格场相骂勿好讨。
(癞唱)叫声三叔婆奇怪刁,侬只猫猫我知道。前村有个黄猫猫,哪里会变金丝猫?
(九唱)叫声看牛小哥陆阿毛,侬搭我前邻后舍叫一叫。
(婆唱)叫声姑娘九斤佬,我只勿是金丝猫,侬也勿是娑婆貂,大家拿来和和掉。
(九白)噢,
(唱)侬只勿是金丝猫,我根是真正格娑婆二抽貂。侬眼睛勿要连(眨眨),侬还我一只黄毛鸭;侬遍身勿要连抖抖,还我一只宽口斗;双脚勿要连顿顿,侬还我一根断杆秤;头皮勿要连搔搔,还我娑婆二抽貂。
(婆唱)竹杠是侬叫我敲,侬想逃来慢慢交。
©版权说明:本文由用户发布,汉程系信息发布平台,仅提供信息存储空间服务,若内容存在侵权或错误,请进行举报或反馈。 [我要投稿]
展开全文 APP阅读

精彩推荐